נושאי לימוד:

ציור אופנה – מאפשר לנו לשרטט ולהמחיש לנו את החלום שנארג בדמיוננו.

עיצוב אופנה – הוא החוש האסטטי והכישרון לשדרג, ולבטא את האמירה שלנו ואת אישיותנו.

תדמיתנות – הופכת את החלום לסקיצה משורטטת ומדויקת.

תפירה עלית – מביאה את הדגם למוצר מוגמר, מוקפד, איכותי וממותג.

בתהליך היצירה, יש כמובן את התאמת הצבעים והבדים הנכונים, העושים את הבגד לחוויה אופנתית, מרהיבה וחדשנית. התלמידים מנותבים ליעד הנכסף.תצוגת אופנה מפוארת , ובוק של הקולקציה עם דוגמניות מובילות. בסיום הקורס. ליווי ועזרה בהשמה בעבודה או פתיחת סטודיו.

 למסיימים בהצלחה תוענק תעודה של המוסד ,הצעות עבודה/ עזרה בהקמת סטודיו. למי מתאים הקורס? לבעלי תשוקה לאופנה, יופי, ויצירה. דרוש חוש אסטטי ונחישות להצליח.  תנאי קבלה: ראיון אישי ושיעור ניסיון. שני ימי לימודים בשבוע, יום בוקר ויום ערב. סה״כ שמונה מפגשים בחודש. בוקר – 9.00-13.30 ערב – 18.00-20.30 תעודה של המוסד תוענק לעומדים בדרישות הקורס.

חוויית הלימוד ב- STUDIO B

חופש יצירה, תמיכה, כבוד ועידוד כל אמירה אישית ואופנתית. עזרה וליווי אישי צמוד, של המורות עד לדגם המוגמר. זאת הנאה גדולה ליצור באווירה תומכת.

בין כל מקצועות העיצוב, ניתן לומר שעיצוב אופנה הוא ה"יהלום שבכתר". 

אופנה זה צורך אנושי, התשוקה והביקוש הרב, פותחים בפנינו, אין ספור אפשרויות של יצירה ותעסוקה בלתי מוגבלים.

מתאים לאנשים יצירתיים, ובעלי כישרון. מקצוע מדהים זה, יכול להביא את העוסקים בו, לגבהים שלא יאמנו. הוא מתאים לאלה שחולמים רחוק והמוכנים להשקיע את המאמץ וההתמדה .

אווירת הלימודים בסטודיו בי היא ייחודית במינה. שרויה בשלל יצירותיהם המרהיבות של בוגרים ושל המעצבת המשמשות כהשראה מצוינת וקיצור דרך. לתלמידים החדשים.

כתבות אופנה וסקירות של המעצבת בתערוכות המובילות באירופה, ספרות מקצועית והמגאזינים האחרונים מפריז וממילאנו, מהווים את האצבע על הדופק של עולם האופנה.

מומלץ  לבוא ולהתרשם. אין כמו מראה עיניים.

ברוריה דקל מגלה לכם את כל סודות המקצוע.

תכנית לימודים מקיפה את כל מה שמעצבים צריכים להצלחה.

הידע הרב שנצבר במשך 30 שנות אופנה חוסך לתלמידים זמן יקר של ניסוי ותהייה.